Повернутися до звичайного режиму
Для педагогів ЗДО

«Мовні моделі ефективного переконання в освітньому процесі: практикум з нейролінгвістичного програмування»


«Комунікативно-освітній простір закладу дошкільної освіти: спілкуємося з дітьми по-новому»


«Організація діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти »


«Психологічні засади управління освітньою організацією»


«Основи охорони праці для працівників та роботодавців»


«Розвиток успішної особистості дитини в освітньому процесі через ігри»


«Інтегрований та ігровий підхід у фізкультурно-оздоровчій діяльності закладів дошкільної освіти»


«Практичні підходи в проведенні корекційно-розвиткової роботи з дітьми, які мають порушення інтелектуального розвитку»


«Стратегія підготовки дитини дошкільного віку до навчання у школі»


«Як навчити дитину володіти емоціями»


«Методичні прийоми логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку: практичні кроки»


«Формування та вдосконалення управлінських компетентностей керівників закладів освіти в контексті реформування освітньої галузі»


«Мовленнєвий розвиток: дошкільне розмаїття вихованців»


«Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особлими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання»


«Розвиток комунікативних вмінь у дошкільному віці. Практикум»


«Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу дитини із особливими освітніми потребами»


«Особливі діти в закладі освіти: характеристика нозологій, педагогічні підходи»


«Організація інклюзивного середовища в закладі освіти»


«Стрес і стрес-менеджмент учасників освітнього процесу»


«Організація ефективної діяльності практичного психолога в закладі освіти»


«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»


«Малюк у світі економіки та фінансів»
Кiлькiсть переглядiв: 190