Для педагогів ЗДО«Мовні моделі ефективного переконання в освітньому процесі: практикум з нейролінгвістичного програмування»«Комунікативно-освітній простір закладу дошкільної освіти: спілкуємося з дітьми по-новому»«Організація діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти »«Психологічні засади управління освітньою організацією»«Основи охорони праці для працівників та роботодавців»«Розвиток успішної особистості дитини в освітньому процесі через ігри»«Інтегрований та ігровий підхід у фізкультурно-оздоровчій діяльності закладів дошкільної освіти»«Практичні підходи в проведенні корекційно-розвиткової роботи з дітьми, які мають порушення інтелектуального розвитку»«Стратегія підготовки дитини дошкільного віку до навчання у школі»«Як навчити дитину володіти емоціями»«Методичні прийоми логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку: практичні кроки»«Формування та вдосконалення управлінських компетентностей керівників закладів освіти в контексті реформування освітньої галузі»«Мовленнєвий розвиток: дошкільне розмаїття вихованців»«Індивідуальна освітня траєкторія дитини з особлими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання»«Розвиток комунікативних вмінь у дошкільному віці. Практикум»«Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу дитини із особливими освітніми потребами»«Особливі діти в закладі освіти: характеристика нозологій, педагогічні підходи»«Організація інклюзивного середовища в закладі освіти»«Стрес і стрес-менеджмент учасників освітнього процесу»«Організація ефективної діяльності практичного психолога в закладі освіти»«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»«Малюк у світі економіки та фінансів» Кiлькiсть переглядiв: 192 Версія для друку