Повернутися до звичайного режиму
Розвиток управлінської компетентності
КурсиОнлайн-платформаПлатний/безоплатний характер освітньої послуги
Наука про освіту: Що повинен знати лідер освітнього стартапаПлатформа відкритих онлайн-курсів PROMETHEUS Безоплатний
Ефективні комунікації для освітніх управлінцівEdEra – студія онлайн-освітиБезоплатний
Управління школою. ПрактикумEdEra – студія онлайн-освітиБезоплатний
Публічні консультаціїEdEra – студія онлайн-освітиБезоплатний
Диверсифікація зайнятості керівників закладів загальної середньої освіти пенсійного віку в контексті реформування освітнього законодавстваВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Ефективні тактики і стратегії емоційно-психологічного мовного впливу: сучасна риторика для успішного педагогаВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Фасилітація в системі освітньої діяльності: теорія і практичні порадиВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Психологічні засади управління освітньою організацієюВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Основи охорони праці для працівників та роботодавцівВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Формування та вдосконалення управлінських компетентностей керівників закладів освіти в контексті реформування освітньої галузіВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Професіоналізм педагогічних працівників: чинники формування і критерії оцінки у контексті трансформації освітньої галузіВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Фінансово-господарська та кадрова конкурентоспроможність закладів освіти в умовах децентралізації владиВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Стрес і стрес-менеджмент учасників освітнього процесуВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Розвиток життєво-професійної ефективності особистості в освітньому процесі НУШ: технології, методики, вправиВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Психологічні особливості навчання вчителів у системі формальної і неформальної освітиВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Воркшоп як інноваційна освітня технологіяВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Стратегії профілактики та вчасного реагування на прояви суїцидальної поведінки неповнолітніхВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школиВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Розвиток особистості на всіх вікових етапах життяВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Правила організації діловодства в закладах загальної середньої освіти: нові вимоги та стандарти Всеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Мовні моделі ефективного переконання в освітньому процесі: практикум з нейролінгвістичного програмуванняВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Організація освітнього процесу щодо обдарованих дітей у закладах загальної середньої освіти України в контексті їх реформуванняВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Організація освітнього процесу щодо складновиховуваних учнів у закладах загальної середньої освіти України в контексті їх реформування»Всеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Організація дозвілля учнів як провідної складової освітнього процесу закладів загальної середньої освіти України в контексті їх реформуванняВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Якість трудового життя педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти: умови формування та способи підвищенняВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Роль груп продовженого дня в якості організації освітнього процесу закладів загальної середньої освіти України в контексті їх реформуванняВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Трудова мотивація педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти: засади формування та шляхи підвищенняВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Професійне вигорання педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти: умови виникнення та способи запобіганняВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Ризики учасників освітнього процесу закладів загальної середньої освіти: теоретичні та практичні засади їх виникнення й попередженняВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Психологія оцінювання й рефлексії в освітньому процесіВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Конфлікти між учасниками освітнього процесу закладів загальної середньої освіти: науково-практичні основи їх виникнення та вирішенняВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Формування світоглядних основ та компетенцій з організації харчування дітей у закладах загальної середньої освітиВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Психологічні засади управління освітньою організацієюВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Основи антикорупційної освіти впродовж життя: від школяра до вчителяВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Формування світоглядних основ та компетенцій з безпеки життєдіяльності: від учня до вчителяВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Формування та вдосконалення управлінських компетентностей керівників закладів освіти в контексті реформування освітньої галузіВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Професіоналізм педагогічних працівників: чинники формування і критерії оцінки у контексті трансформації освітньої галузіВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Організація інклюзивного середовища в закладі освітиВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Створення та ведення власного блогу на платформі BloggerВсеосвіта – спільнота активних освітянПлатний
Кiлькiсть переглядiв: 29