"Середовище, що належить дітям", порадник для педагогів закладів дошкільної освіти, Київ-2019."Інклюзія - виклики та перспективи". Л.Гулова та колектив. Прага, 2018. "Професійне мовлення вчителя". Короткий словник термінів. Ужгород-2018"100 Цікавих ідей для провесення уроку". О.Ворожейкіна, Харків-2011"Організація та методика підготовчої частини уроку з спортивних ігор". Л.Фролова, Черкаси-2015 Посібник для вчителів, які викладають у класах з інклюзивною формою навчання "Визначення та класифікація інвалідності" від UNICEF"Професіоналізм, інновації, творчість..."Збірник статтей форуму. Луцьк-2020.Посібник "Українська для всіх. Як навчати тих, для кого українська не є рідною""Методичні рекомендації щодо організації роботи сайту закладу освіти", ГО Центр кращого інтернету, Київ-2020"Організація дистанційного навчання в школі, травень 2020Дистанційні технології в освіті"Дистанційне та змішане навчання в школі". Воротникова І.П., Київ - 2020. Путівник"Дистанційне навчання: виклики, результати та перспективи". Порадник. З досвіду роботи освітян міста Києва "Інтернет-сервіси в освітньому просторі". І.Аман, О.Литвиненко, Кропивницький-2017"Інтернет-сервіси в освітньому просторі". І.Аман, О.Литвиненко, Кропивницький-2018"Екстрене дистанційне навчання в Україні" Колективна монографія. Кухаренко В., Бондаренко В. Харків-2020 "Інклюзія - виклики та перспективи". Л.Гулова та колектив"Самооцінювання школи" Прага (грудень, 2019)"Директор школи" Нові можливості та викликиІнклюзивна освіта - надихаючі приклади зі школиВибрані методи драматичного виховання в контексті соціально-педагогічної діяльності"Новий освітній простір". Інформаційний посібник, Данило Косенко, 2019 рік"Впроваджуємо Базовий компонент дошкільної освіти", О.Косенчук"Практика асистента педагога", Київ 2020Збірник психолого-педагогічних праць "Педагог у викликах часу". Ужгород-2020 Кiлькiсть переглядiв: 137 Версія для друку